ابهام در آخرین مهلت آزادسازی سهام عدالت-راهبرد معاصر

ابهام در آخرین مهلت آزادسازی سهام عدالت

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت با اشاره به تمدید مهلت آزادسازی سهام عدالت بیان کرد: این مهلت فعلا ادامه دارد. اما اخبار منتشره حاکی از آن است ک امشب آخرین مهلت آزادسازی سهام عدالت است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 18
کد خبر: ۴۶۶۳۵

به گزارش راهبرد معاصر، طبق اخبار منتشره مشمولان سهام عدالت تا ۲۹ خرداد ماه فرصت دارند روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کنند اما ساعتی پیش حسین فهیمی از تمدید مهلت آزادسازی سهام عدالت خبر داد.

 

به گزارش ایسنا وی افزود: این مهلت فعلا ادامه دارد و شنبه در جلسه شورای عالی بورس در مورد این که مهلت آزادسازی سهام عدالت تا چه زمانی ادامه داشته باشد، تصمیم گیری خواهد شد.

 

وی در مورد این که تاکنون چند مشمول روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند؟ گفت: تاکنون حدود ۲۰ میلیون نفر از حدود ۴۷ میلیون نفر مشمول سهام عدالت که در قید حیات هستند، روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند.

 

به گفته سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت طبق آمار حدود یک میلیون نفر تاکنون سهام عدالت خود را فروختند.

 

براساس این گزارش مشمولان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.Samanese.ir نسبت به انتخاب روش مدیریت مستقیم برای سهام خود اقدام کنند. عدم مراجعه مشمولین به درگاه مذکور به معنی انتخاب روش غیر مستقیم است.

 

سهامداران توجه داشته باشند چنانچه روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کنند می‌توانند ۳۰ درصد از سهام خود را از طریق بانک‌ها یا کارگزاری ها به فروش برساند.

 

سردرگمی مردم برای آخرین مهلت آزادسازی سهام عدالت 

ساعتی بعد کانال خبری اخبار سهام عدالت نوشت: متاسفانه باز هم شاهد سردرگم کردن مردم شریف کشور عزیزمون با انتشار اخبار کذب و گمراه کننده در خصوص سهام عدالت هستیم!

 

از زمانیکه مسوولیت سهام عدالت از سازمان خصوصی سازی به ارگان و مجموعه دیگری منتقل شده، شاهد چند صدایی و انتشار اطلاعات و اخبار متناقض بوده و هستیم و این مساله سبب نارضایتی سهام داران محترم و همچنین دست اندرکاران ارایه خدمت مستقیم به مردم نظیر بانک ها شده است. امیدواریم هرچه زودتر در خصوص این نابسامانی مدیریتی، تمهیداتی جدی اتخاذ شود.

 

 قابل توجه هموطنان محترم سهام دار سهام عدالت؛

خبر مربوط به تمدید مجدد مهلت انتخاب روش آزاد سازی سهام عدالت از طریق سامانه (samanese.ir) کذب بوده و امکان انتخاب روش آزاد سازی سهام عدالت و هرگونه ثبت یا ویرایش اطلاعات اعم از شماره شبا وتلفن همراه، از ساعت ۲۴ امشب به اتمام خواهد رسید.

 

مهلت انتخاب روش آزاد سازی سهام عدالت و همچنین ثبت و ویرایش اطلاعاتی نظیر شماره شبا بانکی و تلفن همراه از طریق سامانه (samanese.ir)، از ساعت ۲۴:۰۰ امشب، پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ به اتمام خواهد رسید.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار